Nieuwsitem

Modern kwaliteitshandboek voor Autoservice Van den Akker

ISO 9001:2015-certificaat voor Udense Mercedes-Benz service partner

15-11-2017 | Modern kwaliteitshandboek voor Autoservice Van den Akker

Autoservice Van den Akker is klaar voor de toekomst met haar vernieuwde kwaliteitsmanagementsysteem. Kwaliteit leveren zit in de haarvaten van het bedrijf. Natuurlijk beschikt het Udense bedrijf dan ook al jaren over het ISO 9001-certificaat.

Naar aanleiding van de komst van de nieuwe ISO 9001:2015-norm heeft Nehem Consultants het kwaliteitshandboek vernieuwd en van een modern jasje voorzien.

Kwaliteitsmanager Miranda van den Akker: "Onze certificerende instelling gaf complimenten over het handboek, hoe compact het is geschreven en hoe de norm voor ons is vertaald naar onze bedrijfssituatie".

Er is een nieuw 'topdocument' opgesteld dat een groot aantal oude procedures vervangt. Hierbij is veel aandacht besteedt aan de lay-out en visualisaties, bijvoorbeeld van de stakeholders en de processen van Van den Akker.

Autoservice Van den Akker is officieel Mercedes-Benz service partner voor personen- en bestelwagens en SMART. Meer info: www.vdakker.nl

Foto: Mathijs van Donzel van Nehem Consultants overhandigt het nieuwe kwaliteitshandboek aan Miranda van den Akker.